søndag den 12. april 2009

Udfordring

 
Jeg er blevet udfordret til at lave et LO med mig selv af Heidi. Desværre har jeg kun almindelige billeder af mig selv hvor jeg spiser (dette er en spydig bemærkning til Claus, som måske læser med), så det kan jo kun blive til de billeder politiet har taget af mig (og dem kan han jo så betale, nu når han ikke tager andre billeder). Jeg har truet med at må scrappe de billeder hele tiden, da det jo klart er de dyreste billeder jeg har af mig selv. Så værs´go Heidi.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Heidi sagde ...

haaaaaaaaa haaaaaaaaaaa haaaaaaaaa det er da blevet total godt ;O)er helt vild med det og dejligt at se du har fået lavet et gggggg

Skal hilse fra Peter og sig det er det fedeste lo han har set ;o)))

Karina Beck sagde ...

Sjovt emne at scrappe ; )
Tak for dit link ang. copics. Jeg havde godt set det. Fed TUT ; )
Fortsat god søndag.

Gitte sagde ...

Ups ja sådanne dyre billeder skal da ikke ligge i skuffen.:)
Øh jeg sidder lige og tænker...de billeder fik du vel ikke taget sammen dag som du var til frisøren. *ggg*
LO'et er kanon flot. Fed opsætning. :)
Du må forsat ha' en rigtig dejlig påskeferie. :)

fie & Co sagde ...

Ejj hvor kanont! Griner... Selvfølgelig skal det da scrappes;0)
Jeg kan helt vildt godt lide enkeltheden. Flot!

Eva (Fister) sagde ...

Ret sjovt :o)

Anne sagde ...

Det er bare helt vildt godt!! ;-)

tak for hjælpen ang. links - vil prøve det i nærmeste fremtid!

Vibeke sagde ...

He he - så kult!!:)

Tusen takk for de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min - jeg setter stor pris på dem:)

Sarah sagde ...

Et rigtig godt LO - med en sjov historie...

Ditte sagde ...

Så sjovt! Er da også om at få det bedste ud af sådan en "ØV-ting"

Dorte Lyager sagde ...

Hahaha - hvor er det godt!

- Helle, jeg tænkte på. Jeg tror altså ikke det er Claus´ skyld at du kun har billeder hvor du spiser. Har det ikke noget at gøre med at du bate generelt spiser hele tiden *G*

Ann Cicilie sagde ...

Hahahaha, dette er noe av det beste jeg har sett på lenge :D

Jeg digger layouts med masse humor!