fredag den 20. marts 2009

Sassafras Lass

 
Layoutet er lavet med det nye vintage Sassafras Lass papir. Yummi. jeg kunne slet ikke lade det være. Blomsterne er fra Prima og Papirloftet. Fotograferingen får det til at se mere skævt ud, end det er meningen.(Og hunden bliver heller ikke kønnere.. Eller...) Billederne er min hund, da den var falsk gravid. Den fik 4 "hvalpe", som bare var latex legetøjsdyr. Men passet og plejet det blev de. Håber det bliver i år vi skal have små fransk bulldog hvalpe.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Uhm... Lækkert layout og mange dejlige detaljer (hunden er mindst lige så lækker;0)

Jeg vil da også glæde mig til at se de små lækre hunde hvalpe...

Heidi sagde ...

hvor er det et flot lo du har lavet - skønttttttttt papir, lækker blomster, og så mange skønne detaljer du har fået med og sidst men ikke mindst Baby er da for sød ;o)

Rigtig god weekend

Tanja sagde ...

Lækker LO - fede farver og mange skønne detaljer... :o)
God weekend..
Scrapknuzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Det papir er da bare for lækkert.

Gitte sagde ...

Et super lækkert LO. Vild med opsætningen. Mums nogle detaljer og det papir, mums siger jeg bare igen ;)
Du har da godt nok fået lavet en del kort. Hvor er de flotte.:)Jeg er helt vild med dine stempler. De er så cute.:)
Hvor har du købt de "rock on" blocks henne?? Dem vil jeg da gerne kigge nærmere på.
Du må også ha' en rigtig dejlig weekend.:)

Gitte sagde ...

Tak for oplysningen, der havde jeg jo ikke lige trykket. ;) Men de ser spændende ud, måske skulle jeg købe nogle. Nogle gange får jeg tykket stemplet helt ud så det bliver tit til flere prøver inden det endelige stempelaftryk.:)

Åh ja det er jo rigtig du havde jo et billede. Min mail er madamtridse@gmail.com :) Det er jeg meget spændt på at se, tror jeg nok,hi hi. ;)

Eva (Fister) sagde ...

Wow et lækkert layout! super brug af papirerne.

Vibeke sagde ...

Herlig LO du har laget:)

God helg videre:)