mandag den 22. november 2010

Scrappause

 

Hold da op det er længe siden jeg har lavet et indlæg her. Jeg er lige blevet opereret igen i sidste uge og skal igen når jeg er frisk til det. Derfor holder jeg pause med at scrappe. Man har fundet en sygdom, i min maven som hedder Pseudomyxoma Peritonei. Navnet er pænere end detaljerne, som jeg så ikke vil pensle ud her. Jeg kigger stadig på google reader og nyder alt det smukke scrap i alle laver. Så bruger jeg den energi jeg har på at nyde min familie og satser på at være på den anden side til foråret.

Billedet er et frida har lavet til en udstilling på Hjørring Bibliotek. Børnehaven har Afrika-tema og det er rigtig spændende.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Pia sagde ...

Jeg tænkte faktisk på dig idag! Du er sej - med alt det du har været igennem. Nyd din familie og jeg kan jo se at Frida har arvet sin mors kreativitet - sikke et dejligt farverigt kunststykke! Knus fra Pia

Hellemor sagde ...

Hej Helle.

Jeg er ked af at høre at du ikke er helt på toppen og har været så meget igennem. Brug al din tid sammen med din familie, det giver styrke.

Det er et rigtigt dejligt og meget kreativt billde Frida har lavet. Håber at hun fortsætter med sin kreativitet. Der mangler unge mennesker der er kreative.

God bedring Helle.

Heidi sagde ...

suk hvem der bare ejede dette billede - SMUKT

Kæmpe kram til dig - du sg SÅ sej, ved hvor meget du gerne vil være kreativ, men ved du hvad - vi tager revange til foråret ;)

Jane sagde ...

Hej Helle jeg tænker tit på dig og sender dig en tanke. Selvom vi ikke har snakket så meget så betyder i scrap piger så meget for mig og min hverdag og det er alle. Jeg ønsker dig alt det bedste og samtidig ønsker jeg dig og dine en dejlig december og en god jul.Rigtig god bedring Helle et julekram herfra

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare et flot billede Frida har lavet, sikke kreativ hun er....

Åhh hvor ville jeg ønske for dig at man kunne scrappe når man lå ned, så havde du da lidt at give dig til, selvom din energi ikke lige er til det..

Knus fra din søs

Helle Åbyen sagde ...

Hej Helle.
Du skal også have en rigtig stor krammer fra mig. Har virkelig ondt af dig, det er godt nok meget du har måtte stå model til det sidste stykke tid.
Håber det bedste for dig, og nyd din familie og december måneds hygge.
Glæder mig til at se dig igen.(måske til Skaga Scrap i feb.?)
Rigtig god bedring.
Knus Helle

Ditte sagde ...

Hej Helle.
Øv, hvor er jeg ked af det på din og din families vegne. Googlede jo lige din sygdom, og sikke en omgang. Kan jo huske du døjede allerede sidste vinter, og så først nu, så lang tid efter, sidder du med svar. Men også rart endelig at have fået navn på, så kan man da i det mindste agere ud fra det. Håber selvfølgelig snart at se dig, fit for fight og ikke mindst kreativitet.
Apropos kreativitet, Frida er da et naturtalent!
Rigtig god bedring..
Knus fra Ditte

Pia sagde ...

Så flot billede hun har malet. Du må have en god bedring

Charlotte sagde ...

Jeg er ked af at høre du skal bøvle med de problemer, men det lyder til du holder fanen højt, trods alt. Rigtig god bedring!!
Og hvor er din Frida dygtig. En rigtig fin afrikaner-dame foran sit hus. :0)

Anonym sagde ...

Kære Helle ! Sender dig de varmeste tanker...sikken en omgang! Ja, jeg måtte jo også google det "fine" navn....æv, det er meget omfattende, kan jeg forstå. Håber ikke at du skal hele møllen igennem. Nu må du have god bedring og passe godt på dig selv. Og nu da du ikke kan sidde og scrappe, så er det jo dejligt at du kan nyde din datters kreativitet!! Det er et rigtig fint billed hun har malet.

Mange knus fra mig.

Gitte sagde ...

Et super flot billede Frida har lavet. Hvor er hun bare kreativ din lille datter. Men det har hun vist ikke fra fremmede.;O)