lørdag den 25. september 2010

Crop i Frederikshavn

 


I dag er der crop i Frederikshavn. Jeg skulle jo egentlig selv være med til at arrangere og selvfølgelig deltage, men ligger på sofaen og har lidt ondt af mig selv i stedet. Jeg har fået lavet hysterektomi gennem maven for en uge siden og må jo så blive hjemme. Jeg har heldigvis fået mms´er gennem dagen og selv om de er fra mobilen synes jeg da også i skal se. Et stemningsbillede, et skønt kursus med Donna (suk) og en eller andens kage der er druknet i creme fraice. (Sikke noget griseri ;o))

Igår havde jeg fødselsdag og fik skønne hjemmelavede kort og gaver af veninder og spejlreflekskamera af mand og børn. Det hjælper lidt på selvmedlidenheden. Hvor er det bare en utrolig rar følelse det giver at nogen har sat sig og lavet og postet noget til én. Hele huset er fyldt med smukke smukke buketter fra jeg har været på sygehuset og sammen med fødselsdag er det altså ikke helt tosset.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Synd for dig, at du ikke kunne detage. Det lyder og ser godt ud det crop.
Men selvfølgelig skulle du blive hjemme og passe på dig selv. Jeg håber, at det går fremad.
Stort knus Karina

Heidi sagde ...

Vi savnede dig max. smukke - eneste plus var der var crem frich nok til alle ;)

Donna sagde ...

Ja vi savnede dig!! God bedring :)

jeg skal nok give dig et lille kursus næste gang vi ses ;)

og tillykke med fødselsdagen :)

Hellemor sagde ...

Øv, øv Helle, hvor er det godt nok trælst. Jeg håber at det går hurtigt fremad med dig.

Også et STORT tillykke med fødselsdagen i fredags og det er dejligt at få lidt gaver, breve, blomster når man trænger mest.

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor træls med sofa-tjansen, og ærgerligt at det lige falder på sådan en dag. Og TILLYKKE med fødselsdagen også :) God bedring til dig ;)

Jane sagde ...

Hej Helle håber det går fremad med dig. Det var en rigtig hyggelig dag i lørdags. Du kommer frisk næste gang. Rigtig god bedring til dig.

Henriette sagde ...

Rigtig god bedring Helle, jeg håber det går fremad som det skal. Og sikke nogle dejlige ting du har fået.

Gitte sagde ...

Hej søde ja øv at du ikke kunne komme til det crop, godt du så kunne få tilsendt nogle stemnings billeder:)
Rigtig god bedring håber du snart er på dupperne igen.:)
En masse knus og kram her fra øen.:)
Gitte

Helle Kjul sagde ...

Hej Helle.
Jeg håber at det går meget bedre med dig det var da også noget af en omgang. Ja vi manglede dig i Frederikshavn, det var en Super hyggelig dag men så ses vi jo næste gang:) Stort forsinket Tillykke med dagen.
Pas på dig selv:)
PS. God artikel du har skrevet på Scrapsisters.

HenrietteH sagde ...

Øv, hvor trist du ikke kunne deltage.. men dejligt at høre at mange har tænkt på dig alligevel. Håber du snart bliver frisk så du kan komme tilbage i scrapverdenen igen..

Knus... og et forsinket tillykke.

Betina Olesen sagde ...

ajjjj... hvor er de "søde" at sende dig billeder på den måde... ja, havde også overvejet at tage med, men med kursus hele lørdagen også, såååå var det vist lidt for meget...

Håber at du er rask igen...

Marolle sagde ...

forsinket tillykke herfra :)
og hvor ser de kort bare fine ud!