søndag den 15. november 2009

Min anden søsters første kort

Jeg har været halvsløj i mange måneder snart. I mandags fik jeg fjernet en uskyldig men enorm syste og en æggestok. Har en ok dag idag og får simpelt hen opdateret lidt her. Tror jeg er nogenlunde frisk når jeg kommer en uge længere hen og så skal der altså scrappes noget færdigt. Mens jeg lå i sengen her i ugen kom en pakke med posten med disse snemænd. Dem kunne jeg bare ikke stå for og jeg måtte lige scrappe et kort.
 

I går mens manden var ude med kammerater "passede" min lillesøster Johanne mig, eller... jeg lokkede hende til at scrappe lidt med mig. Hendes første kort og jeg er vildt imponeret. Hun ville lave et pink juletræ og jeg viste hende et Pia Bau lige har lavet og da aftenen var omme havde hun lige brillet med dette første kort.
 


Et kort til min Olefar fra Mette og jeg
 
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Så kan jeg da bedre forstå, at der har været så stille her hos dig. Håber, at det går fremad.
Flotte kort, I har lavet. Dejligt, at du kan lokke søstrene med på scrap.
Rigtig god bedring.
Stort knus Karina

Helle Kjul sagde ...

Rigtig flotte kort dig og din barnepige har lavet.Dejligt at høre det går lidt bedre med dig.Rigtig god bedring.Vi ses.

Pia sagde ...

super flotte kort og sikke et flot lift af mit kort din lillesøster har lavet, super lækkert. Håber du snart kommer på toppen igen, fortsat god bedring

Anonym sagde ...

flotte kort, både af dig og din søster :)
uha, jeg håber du får det bedre snart. jeg har haft syster i mit bryst 2 gange, så jeg ved godt hvor ubehageligt det er !!!
knus og kram og god bedring

Gitte sagde ...

Ih hvor er du heldig at du har en barnepige som kan overtales til scrap. Det ville jeg aldrig få min mand til....;o)
Det er et super flot kort din søster fik lavet. :)
Ja de kort du fik lavet er da også skønne. ;O) Vild med julekortet og detaljerne på kortet til Olefar.:)
Rigtig god bedring og pas godt på dig selv.:)
En masse kram til dig fra mig.

Netti sagde ...

Du spurgte angående de skitser jeg bruger fra Inspired Blueprint. Dem kan du finde her http://inspiredblueprints.typepad.com/

Sikke da en omgang du har været igennem. God bedring til dig.
Superflotte kort du og din søster har fået lavet. Imponerende af hende, når det er hendes første.

Heidi sagde ...

Hvor er hun da bare for god - det er super super flot og ja du gør det jo bare super godt igen trods sygeseng mm. glæder mig til du er på toppen igen, jo helt galt min "kone" er syg - værre er, hun er så stædig selv under sin sygdom, men dejligt der var en der kunne lokkes(få lov) til at "PASSE" på dig ;o)

Knus fra mig til dig

Sanne sagde ...

Hej Helle
Godt at høre at det er vel overstået - håber du nu får det godt igen når du er kommet dig helt!
Det er et super sødt kort du har lavet - jeg er lige ved at tro jeg har det stempel....
og din søster har da også talent!
Fortsat god bedring
Tanker Sanne

Hellemor sagde ...

Hej Helle.
Godt at høre at fra dig. Sikke en omgang du har været igennem. Det tærre på krafterne. Så er det godt at have nogle til at nusse lidt om sig. Dejligt at se at du igen har scrappet lidt. Både din søsters og dit kort er så søde. Snemænd går man aldrig fejl af. De er altid anvendlige.
Kortet til din Olefar er så sejt, Hold op en flot sammensætning af stempler.

Mange tak for dine pæne ord på min blog. Det er dejligt at høre.

Pia sagde ...

Er glad for at høre at det går fremad og har fået lyst til at scrappe lidt igen. Din søster har gjort det kanon godt og wow et kort til jeres Oldefar. Det er for lækkert! Ha det godt og pas godt på dig selv :-) Knus.

Tanja sagde ...

Sikke en omgang du har været igennem, men du må have god bedring og pas på dig selv.... :o)
Hvor er de nogle rigtig flotte kort og din søster har da vist også fået et kreatvi gen, for det er et rigtig flot kort hun har lavet. Meget imponerende da det er hendes første kort - SEJT...
Scrapknuzz Tanja

Mette W. Sørensen sagde ...

Hej søs. Hold da op det er dejligt der sker lidt hos dig igen, det har jeg savnet :-)

Og du har da ret, hvor er det skide godt af Johanne, hun er da bare for god, flot flot flot.
Og de snemænd er da cute

Anette sagde ...

Oioiii, så masse nytt og flott du har lagt i bloggen din!! Knallfine kort!

Maria Therese sagde ...

så søte kort ♥