onsdag den 18. november 2009

Hello

Selv om jeg ikke fået scrappet en masse lige nu, har jeg shoppet lidt. I Asdal fik jeg handlet en masse papir jeg ikke har fået taget billede af i tide og hver gang jeg får købt mig et glædelig jul stempel hos Scrapper ender det med det bliver solgt. De er nu endelig kommet hjem igen så jeg har fået mit eget :o)

Så har jeg fået min tredje udgave af Bigshot´en. En HELLO KITTY med PINK bling. Den har jeg prøvet at skaffe længe uden held. Tænk at jeg har fået hylet så meget over den at en scrapveninde simpelt hen køber én for mig. Der er scraplykke i det lille hjem :o)
 

 

 



Så har jeg ledt med lys og lygte efter dymo i forskellige farver og jeg var en af de heldige der nåede at få mens alle farver var på lager hos scrapsisters. Wii... mangler bare den i træstruktur.
 
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej du, hvor er den cute den big shot :) Og dymo med træstruktur fås her: http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=30082850&ref=sr_list_15&&ga_search_query=dymo&ga_search_type=all&ga_page=&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title
Dyrt, men fedt :)

Camilla sagde ...

Så søt! Og dymo er jo så kult, må få meg noen flere farger jeg også. :D

Mette W. Sørensen sagde ...

Ja den er jo lige så skøn som den var igår... jeg vil også have en med Hello Kitty :-) Nej er bare super glad for min, har prøvet den. Brian mente godt nok at der skulle ventes til efter jul, hvad tror han selv!!!! :-)

Heidi Ann sagde ...

Du er satme skør Helle... hihi Hello Kitty hahahahahahaha.. Har du solgt de gamle, ellers rænker jeg Susanne gerne vil overtage den... Det er fedt det dymo bånd, det har jeg sgu ikke set.. Sig lige til næste gang du skal ha' fat i noget, det er da for fedt...
Ses vi søndag...

Heidi Ann sagde ...

Sjovt som min computer undlader at skrive nogle bogstaver.. Hmmnnn men mon ikke du forstår..

Karina Beck sagde ...

Tredje bigshot! Den er godt nok også skøn. Jeg ønsker mig stadig den første...
Jeg ønsker mig også det dymo med træstruktur. Jeg må vist hellere lige kigge på Angelys link ; )

Helle Kjul sagde ...

Hold da op nogle lækre ting du har fået,det er bare gode sager.Måske man må se det på søndag?? Vi ses

Hellemor sagde ...

UUUHHH, en lækker maskine du har fået. Den er rigtig cute. Jeg var slet ikke klar over at dymo kunne fået i så mange farver.
Håber at det går fremad med dig.

Heidi sagde ...

JEG ER IKK MISUNDELIG - JEG ER IKK MISUNDELIG - prøver altså MEN DET ER FOR LÆKKER ha ha ha er jo helt klar nød til at røre og prøve den når jeg kommer til dig ;o)

Lidt små skør er man vel som scrapper........ ;o)

BellaMio sagde ...

Hvor er det dog en super cute maskine.. :)) Rigtig pigemaskine.. LOL!! Jeg må nu også have fat i de labels.., skønne farver!!

Anonym sagde ...

Helle Helle Helle......du er sgu skør, men hvor er den FAAAAntastisk. Håber du er på toppen til søndag. knus

Pia sagde ...

Jamen Hello Helle! Så fik du den!!!! Det var da godt :-)

Johanne sagde ...

Holy shit den er fantastisk den hello kitty maskine!

Anonym sagde ...

hvor er den fin!!! jeg elsker også hello kitty :)