tirsdag den 1. februar 2011

Morgen damp


 
Her hjemme er jeg i alle årene (12 år) blevet vækket ved 6-7 tiden hver lørdag og søndag af min mand der er udpræget A menneske. Jeg er B menneske så det har aldrig være et stort hit med de tidlige morgener. Med tiden har jeg dog fundet ud at jeg elsker manden alligevel og fordi han også elsker mig er det blevet meget bedre her mens jeg har været syg. Super er det at han så får lavet en hel masse mens han har svært ved at aktivere sig selv der tidligt om morgenen. Her er han fanget på billede da jeg stod op. Det er bøgerne der bliver sorteret. Et kys til ham.

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hov, undskyld Pia for roderiet med kommentarene. Det går jo helt galt når jeg kun har net på telefonen :o)

Heidi sagde ...

Så lykkedes det :))) - godt vi fik det løst - total lækkert lo og er vild med overskriften, passer jo perfekt til din søde mand

Ditte sagde ...

Ja, jeg er også en af dem der har forsøgt at lægge en kommentar til dit flotte layout.
Dejlig kærlighedserklæring iøvrigt, synes godt den slags LOer kan være svære at lave, men du har gjort det til punkt og prikke. Ses!

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj et skønt LO, hvor ser det bare hammer godt ud med de stempler som baggrund... og en rigtig sjov titel... godt der var lidt at læse, ellers havde jeg ikke forsået den... jeg tænkte nemlig straks på rygning ;-( sorry... LOL... men flot flot...

Marolle sagde ...

super fedt layout! hi hi og hvor er det bare en skøn mand du har :o)
det minder lidt som os herhjemme, bare omvendt ;)

Gitte sagde ...

Det LO er helt fantastisk. Harmonisk og roligt.:) En kanon titel.:)
Sød og betænksom mand du har, selv om han vækker familien så tidligt om morgenen:)
Knus