onsdag den 25. august 2010

Med lidt hjælp

 

Det her LO er et jeg har lavet en dag min søster og Heidi var på scrapbesøg for noget siden. De er heldigvis så gode til at sætte mig igang. Må invitere dem noget mere. Jeg laver stadig nærmest kun noget som er kraftigt liftet, men pyt bare jeg får klippet og klistret en smule. Det her LO er godt nok ikke liftet men jeg har syet i hånden hele vejen i kanten for at trække tiden ud :o)

Billederne er et af sindsygt mange, jeg har af udsigten fra vores forældres sommerhus.
Posted by Picasa

18 kommentarer:

Helle Åbyen sagde ...

Hvor er det super flot, og sikke nogle dejlige billeder....man kan ligefrem høre stilheden.....

Karina Beck sagde ...

Wow et lækkert hav LO! Smukke farver med de blå nuancer og kraft. Og syningen ser rigtig godt ud og afslutter layoutet flot.

I vores verden er der ikke noget i vejen med at lifte.!

Gitte sagde ...

Super flot LO du har lavet. Skønt at jeg kunne zoome ind på de lækre detaljer. :)Jeg tror vist også at det LO må i min liftekasse.;O)
Skønne billeder, og hvor er det bare en skøn udsigt I har, rigtig fredfyldt.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.
Knus

Pia sagde ...

lækkert layout og så flot med farver der matcher billederne såååå smukt

Grete sagde ...

Total flot LO, smuk detalje med den syede kant, og flotte billeder .

Vibeke sagde ...

Dennne var nydelig, Helle!! Likte så godt bildene dine + sømmen:)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så flot det er blevet... i nogle dejlige blå farver, der dufter af hav :-)
Skønne billeder

Charlotte sagde ...

Lækkert LO med nydelige billeder. Jeg ELSKER billeder, som er taget ved stranden!!
Flot sat op og helt perfekte farver. Ser godt ud med den syede kant, men det må da have taget noget tid. ;0)
Skønt at se et LO fra din hånd igen.

Anette sagde ...

For en FLOTT lo!! Nydelige bilder, som er så typisk Danmark for oss Nordmenn:) Blå himmel og sandstrender! Elsker Danmark altså!:)

Heidi sagde ...

Jammen hvor godt vi kan sparke lidt til dig ;))) SMUKT lo - og ja kender jo sommerhuset nu og kan lige frem mærke at sidde der ;)

Er helt vild med din syning - og tyllet ser feddt ud derpå

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare blevet så godt, du var stadig ved at sy da jeg tog hjem:-) er vild med opsætningen. Jamen næsten alle vores ideer er jo liftet, eller tror jeg aldrig vi var kommet igang, vel søs?!

Hellemor sagde ...

Nej, nogle flotte billeder. Kan godt forstå at du har mange billeder med den udsigt. Loét er super flot og det ser godt ud med tyldet og den flotte syning i kanten.

Betina Olesen sagde ...

Sikke et skønt LO, opstilling, farver og detaljer... ja, det kører bare det hele... flot flot LO, lad os få flere af dem, ikke noget med at trække tiden ud ;-)

Scrappegal sagde ...

Nydelig layout!!!! :)
Flotte farger, og flott oppsett!

troll13 sagde ...

Wow, det er et supper skønt LO du har lavet. Det ser bare vildt godt ud, at du har holdt det i blå nuancer. Opsætningen er også bare flot.

Marolle sagde ...

det er altså virkelig et lækkert layout, og fedt du har taget tiden til at sy hele vejen rundt, det fuldender det så godt :)

Helle Kjul sagde ...

Wauw hvor er det flot Helle,kanon opstilling med farver og billeder.og med skønne detaljer. Jeg er vild med det.

Vibeke sagde ...

Denne likte jeg sååå godt!! Bare så lekkert med den blåfargen!! Super!!:)

Ha en fin dag Helle:)