fredag den 27. marts 2009

Gid jeg havde billeder

Min ikke at altid for kloge hund var med Emma og jeg i parken for en lille løbe/gå tur. Den ville lige slikke lidt på en and og hoppede i den næste frosne sø. Det så ikke for smart ud og jeg kan fortælle jer den kom hurtigt op igen. Det er ikke nemt at løbe, mens man er ved at kaste op af grin. Nå, men den så i det mindste lidt flov ud og jeg gik ud fra at den nok ikke gjorde det igen... men jo..ved en meter høj kant, tog den lige en tur mere, hvor den så ikke kunne komme op. (Forestil jer en gris der laver en maveplasker, sådan så det ud.) Så mig ned på maven, ud over kanten og Emma siddende på mine fødder. Op skulle den jo. Vi fik vist mest motion af at grine. Det var lige til hit med kameraet, eller hvad var det nu det hed....?

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

ggggg ja jeg er stadig helt færtig a grin over den historie - må ha set total griner ud og især emma og dig liggen ud over kanten ;o)

fie & Co sagde ...

Griner... Så lær dog og have det kamera med i lommen hver gang du er på tur med Baby, for det vil vi andre ikke så gerne gå glip af;0)

Knus og god weekend

Ditte sagde ...

Kan forestille mig det har været et syn for guderne. God weekend!

Maribi sagde ...

Hi hi, sikke en tur, ville MEGET gerne se nogle billeder........ Lyder som em total nuser hund i har...
God weekend fra mig til dig

Karina Beck sagde ...

Ja, jeg kan da lige se det for mig ; ) : ) Vær sød altid at have kameraet i lommen ... ; )

Karina Beck sagde ...

PS. Snedriverne er bare revet papir, som er sværtet med brun og så er der glitterlim langs kanten ; )