fredag den 11. februar 2011

Et lille bloghop :o)

To layout med billeder fra da i var i sommerhus og scrappe. Vi havde en helt fantastisk tur og jeg kommer til at tænke på hvor imponerende gennemtænkt Gitte og Karina havde pakket :o)

Vi fik taget et par billede på Løkken strand som vi alle har scrappet.

GLÆDER MIG SINDSYGT TIL AT HVAD DE ANDRE TØSER HAR FÅET LAVET.

Det kan du ser her hos Gitte, Heidi og Karina. Karina har fundet på at vi lægge billeder af layoutene op på samme tid så jeg suser over og ser hvad de andre har fået ud af de samme billeder. Hej hej jeg er smuttet.







Til det første har jeg brugt modeling paste som maling (det tørre hurtigere end gesso og buler knap så meget) og mistet lidt med sort. Mågerne har jeg malet på med en sort/blå flydende perler og ellers er det egentlig meget fladt og enkelt. Har kigget meget og længe på det, for at se om der skulle mere pynt på men det kom der ikke.

Det næste har fået lidt modeling paste med en smørekniv, en MS doiley, to stykker tape og lidt syning og det er det.

11 kommentarer:

MrsPolkaDot sagde ...

Wow! Your clouds are amazing! So beautiful on kraft cardstock!

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det kanon godt ud med det paste som skyer!! Er fuglene QK?Det er lækre layouts, du har lavet. Og sjov at se, hvor forskellige de blev ; )
Og til sidst vil jeg lige sige, at det er en weekend jeg tænker meget på, som fantastisk hyggelig. Det må vi helt sikkert gentage.

Margit sagde ...

Er du VIMMER... hvor er de FLOTTE... malet mågerne selv..?? det er jo KUNST... Wauwww...
Det er helt vildt at se jeres tolkningen af de samme billeder... smukke hvr for sig. Jeg kan godt lide at dine "emmer af HAV"... også flotte skyer...
Og sikken en lækker musik du har på... havde næsten glemt Jesper... ham var jeg ret vild med... ;o)

HenrietteH sagde ...

Sjov ide...

Hvor er det nogle fede LO's - er da helt vild med din enkelthed og de måger og skyer er da bare så lækre...

Jeg må videre og se de andres kreationer også..

Gitte sagde ...

Waouw hvor er det også bare nogle lækre LO's du har lavet. Vild med detaljerne på det øverste. Det er så sjovt at se hvor forskellige vores LO blev.:)
Ih det var bare en rigtig hyggelig weekend, som jeg håber vi kan gøre en anden gang igen, måske på Sjælland.:)
Du må ha' en rigtig dejlig scraplørdag. Skal nok sende dig en tanke når jeg sidder og scrapper. :)
Ha' det rigtig godt søde
Knus

Anonym sagde ...

Så lækre loer. Det model paste ser bare for godt ud.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super smukke og stilige LO'er. flot effekt med pastaen og så fine dine måger er. Sjovt at se så forskellige måder i har lavet dem på

God weekend til dig

fie & Co sagde ...

Skønne, skønne layouts begge to og hvor er det sjovt i allesammen har scrappet samme billeder;0) God ide.
Knuser

Hellemor sagde ...

WQW, er du gal de er flotte. Jeg er helt vild med det første LO. De skyer og ikke mindst mågerne er fantaskiske. Hvor er det kreativt, Helle.

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er de bare flotte. Og er da helt vild med de skyer.

Pia sagde ...

wow så lækre layouts