torsdag den 27. januar 2011

Vimpler og sommer


Det første er lavet til skitsekonkurrencen.



 

Til Scrappers fødselsdag fik jeg lavet tre layout m vimpler. Ja ja I know. Elsker papirpakker for så kan jeg finde de ting jeg skal bruge. Her har jeg brugt Echo Park. Skønne farver synes jeg. Den nederste er vimpler lavet med punch hvor de andre er taget lige fra et færdigt ark stickers. Jeg har godt nok truet med at de aldrig kom på bloggen for det blev helt pinligt med vimpler på alle tre og ren sommer her midt om vinteren. Men jeg har da i de mindste lavet noget ;o) Så Heidi og Sofie. Her er de.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Jayne sagde ...

Skønt med nogle sommer LO :-) så kan vi tænke på hvad der venter os .. super skønne farver og syntes det ser fedt ud med vimplerne..

God weekend

jayne

fie & Co sagde ...

Skøøønt, der kom de jo!! Jeg elsker dem alle sammen, du er en haj til det med farvesammensætning;0) Og billederne er SÅ fantastiske.

Griner... Ja det var vist vimplernes dag den dag;0)
Knuser

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at det er nogle kanonlækre sommerlayouts. Dejlig mix af farver og titlerne er rammende.
OG flotte vimpler, der passer godt til ; )

Hellemor sagde ...

Ej, Helle hvor ville det være en skarm hvis din lækre Loér ikke kom på bloggen. Hvor er de dog skønne og dejlig sommerlige. Super flot billed på det sidste Lo og god tekst og design.
Sjovt som man kan falde for en ting som bare skal på alt havd man laver. Min ting er HA stemplet "La Letter" ;0)

Tak for dit svar med sættekassen. Sjovt som det er på mode igen.

God weekend.

Anonym sagde ...

Intet at skamme sig over:) Total lækre og sommerlige loer. Har selv lige opdaget vimpler:)

Pia sagde ...

kanon flotte layouts, det første bilver man det helt i sommerhumør og glad i låget at at se på, så lækkert med alle farver og detaljer

Gitte sagde ...

Waouw hvor er det nogle utrolig skønne sommerLO. Dejlige sommerfarver og jeg er helt vild med vimplerne. Kan næste høre dem i sommervinden.:) Glæder mig allerede til sommer. :)
Knus

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Man kan aldrig få for mange vimpler! Skønt med sommer layouts i en iskold februar. Er specialt helt vild med layoutet med båden.