fredag den 16. oktober 2009

I dag er det Heidi´s fødselsdag...

 
I morgen skal Helle Skatter og jeg med Heidi og Emil ud og spise. Det glæder jeg mig til. Mon ikke hun får en gave der også, men i mellemtiden er lige kørt forbi på vej til arbejde med en hadegave. Jeg har pakket det matchende ind for at kamuflere. Tror forresten jeg må tage et billede af hadegaven jeg har fået af hende.

 
Kortet med billedet af, Heidi til at crop i Frederikshavn med Minney Mouseøre, er Cecilie´s ide.
Posted by Picasa

15 kommentarer:

Pia sagde ...

Ja skinnet bedrager... for flotte ser pakkerne da ud! :-) Ha en god dag imorgen og hils!

Netti sagde ...

Må vi ikke se hvad du gave hende? Jeg er da nysgerrig.

Anonym sagde ...

hi hi hadegave ? hvad man du har givet hende ? ;)

Sanne sagde ...

Flotte pakker :) Håber I får en dejlig dag!

Hellemor sagde ...

Wau, Helle. Det kan godt være at det er en hadegave, men indpakningen og kort fejler intet. Flot Knap du har lavet. Du har vist været ude at invistere i itop. Har ikke prøvet min endnu, men skal vist igang.

Håber at I havde en god fødselsdag.

God weekend.

Heidi sagde ...

ja ja ja hade gave eller ej - det var da en gave ha ha ha nej er eller tror jeg bliver rigtig glad for den - super flot kort ;O))) Ja nu køre jeg den så helt ud.... ha ha ha

GLÆDERRRRRRRRRRR mig til i aften og hygge med Jer to skønne Q

Ditte sagde ...

Håber I får en skøøøn aften (og nat?)

Betina Olesen sagde ...

Lyder til at blive en festlig aften, hvis jeg ellers kan aflæse kort og indpakning ;-)

BellaMio sagde ...

Flotte gaver.., udenpå er de skam fine!! Håber at I havde en god dag!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare fint det hele, det er simpelthen et skønt kort du har lavet til Heidi, især med det "fine" billede i blomsten

Sarah sagde ...

*Jamen det er da dejligt med en hadegave... Jeg har engang fået sådan en tegnet 70'er børnebog om hvordan man får børn og en anden gang fik jeg noget pink filte uld (jeg HADER at filte)
Håber I havde det sjovt!

Anonym sagde ...

Hej.. Jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan spørge uden at teksten skal "lande" her. Men ja. Jeg bor i Norge idaglig, men har stadig mine gode og kære familie i DK, vil blive meget glad hvis du kan fortælle om hvor kan jeg bestille sådan stemple, som står på dansk?
Hilsen Helle Chr, som elsker også at scrappe :)

Helle Sahl sagde ...

Til Helle Chr

Danske stempler kan man købe fx hos Unikscrap.dk og hos Scrapper.dk

Anonym sagde ...

Kys kys kys og tusind tak.. Ops håber ikke at du blev våd ( nej bare for sjov.) TAK :):):) Helle Chr.

Vibeke sagde ...

Så flott dette var Helle!! Nydelig gave og kort:)

Riktig god helg til deg og dine:)