mandag den 9. februar 2009

3 layout fra weekenden

 
Papir fra Sofie´s Dream, American crafts og Imaginisce og Thickers bogstaver igen. De er altså mine favoritbogstaver. Hver gang der kommer nye bliver jeg scrapimponeret. Selv de gamle duer...
 
Basic Gray papir og Thickers bogstaver fra American Crafts
 
Jenny Bowlin produkter og Prima bling og blomster.
 
Kortet er lavet med Sofie´s Dream, Imaginisce og American Crafts papir, Thickers bogstaver og Sassafrass Lass chipbord.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

de er altså bare super flotte og dit kort waw sider jo her helt med åben mund og tænker hvorfor har jeg ikk også set dig gøre noget i det ;o)

Charlotte sagde ...

Det er nogle rigtigt flotte ting du fik lavet. Det kort der, det er såååå sødt! God blanding af ark fra goodiebaggen samt det med dyrene på (det købte jeg også!).
Og du har helt ret i det med Thickers: De er ikke til at undvære!

Gitte sagde ...

Ih sikke nogle skønne LO's du fik lavet. Det ser godt ud at du har blandet papirene. Kanon opsætning i dine LO's.
ÅÅÅH det kort er da bare for cute. Jeg fik også købt stemplet, meeeen jeg kan da se at papiret der matcher til,kom vist aldrig i mit synsfelt ;)Hmm det må jeg vist få rettet op på;)
Enig i at Thickers har man altid "behov" for. ;)
Rigtig god mandag.

Ditte sagde ...

Sikke fede LOer og kort du har fået kreeret i weekenden, ser ud til I havde en fantastisk weekend, håber I nød det.

Karina Beck sagde ...

Ej, hvor fik du lavet mange flotte ting. Utroligt, at du kunne koncentrere dig, med alle de snakkende mennesker omkring dig. ; )Lækre detaljer og flot sammensætning af papirer.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hey søs.. Virkelig flotte LO du har fået lavet der... Du har da fået lavet en masse den her gang, er hel vild med det fra brylluppet.og det med Cecilie er da også bare for skønt :-)