fredag den 23. januar 2009

Scrapaften i Frederikshavn

 


Jeg har været til scrapaften i Frederikshavn. Noget Heidi(Fru Nielsen) havde arrangeret og lejet lokaler til. Jeg er rigtig glad for at jeg måtte komme, for ellers kommer jeg aldrig rigtig igang. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik da lavet ét LO. Det er ikke en hel masse, men lidt har vel også sin ret.

Papiret er fra Oktober Afternoon. Pynt fra Jenny Bowlin, Prima, Fru Hansen Scrappersnet. Billedet er taget ved Hirtshals Fyr den dag vi blev gift.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Dejligt og se du er kommet igang og vildt godt ser det ud;0) Dejlige farver...

God vagt min ven! knus

Heidi sagde ...

Det er super flot - elsker det papir og må da lige igang med det også ;o)og tak for du gad komme den lange vej til scrap aften ;o)

God arbejds weekend ;O)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig flot LO - det er nogle rigtig flotte farver.. :o)

Scrapknuzz Tanja

Anonym sagde ...

Hej Helle
Hold da op hvor er det flot,
elsker de farver , og godt med mange blomster.
Hilsen chalotte