lørdag den 1. november 2008

Crop

 

 


Vi sad nogle stykker sammen. Det var rigtig hyggeligt. Det var et rigtig godt arrangement. Styr på det hele. Jeg havde en fantastisk dag. Alt for kort. Der var mange jeg gerne ville have talt med, og meget jeg gerne ville have set. Jeg fik ikke taget ret mange billeder. Det glemte jeg helt.

Det var Chalottes første crop og sikkert ikke det sidste.

 


Pernille vandt en gave med små dimser i. Hun er jo vild med alt hvad der er småt, så der kunne være hvad som helst i pakken. Hun var helt tilpas.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Ja sikke skøn en dag det var igår og jeg kunne godt ha brugt et par timer mere ha ha og rigtig hyggeligt at få sat ansigt på dig ;o) og ikke kun billede fra bloggen ;o)
super flotte loér du har lavet er vild med zoo ;o)
Kan se du også har været på shop mums så lækker ting - men er alt scrap ikke det hi hi ;o)