onsdag den 29. oktober 2008

Oprydning


Jeg skal til crop i Hjørring på lørdag og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror også at jeg var den første der meldte mig til. Jeg elsker at se hvad andre laver, pyt med hvis jeg ikke får så meget lavet selv. Det bliver godt. Sidst var fantastisk. Det se ud til at blive en rigtig godt arrangement.

Jeg har kylet mine ting ind på det sidste, så jeg vil "flytte" tilbage i de nyindkøbte klodskasser som jeg startede med i sin tid. Det fungere bare bedre end de sorte med låg. Det er godt nok ikke så pænt ud, men det er jo lige meget, hvis jeg ikke får lavet noget på grund af rod. Mon noget skal smides ud? I får lige et par "før" billeder. Det er helt slemt. Jeg kan slet ikke se hvad jeg skal have med mig på lørdag.



Posted by Picasa

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg glæder mig også som et lille barn til på lørdag hi hi måske vi ses ? ;o)
Ser da super ud med de kasser og det vigtigste er at du kan finde rundt i det ;o)

Anita Hagen sagde ...

Hei Helle.

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Du spør hva jeg har brukt for å lage skygge rundt testen på Halloween-kortet. Vel det er rett og slett 2 forskjellige størrelser på stemplene. Det største stemplet (bakerst) har jeg stemplet 1 gang på et blankt papir før jeg stemplet teksten på kortet. Dette for å få et litt svakere trykk enn det andre. Håper du forstår hva jeg mener.

Ha en strålende dag videre!

Klem fra Anita